8 april 2014

Mina senaste fynd

Fynd bara måste man visa upp tycker jag! Det har blivit en hel del denna veckan faktiskt så jag kan inte lägga upp allt. Först sprang jag på en ursnygg skinnväska med tillhörande plånbok när jag var hos frisören i fredags. Den är vintage men det gör mig absolut ingenting. Skinn blir bara bättre och snyggare med åren tycker jag! Den är inte så stor utan en helt lagom vardagsväska med snygga detaljer. Love!




Igår for jag in på Netto för att spana in några ljuslyktor som jag sett skulle komma in denna veckan. De var visserligen fina men lite för små för ändamålet att ha dem i vårt växthus (som för övrigt sätts upp i nästa vecka) så jag kikade runt på lite annat istället. Och gissa om de fått in mycket fint! Jag fick t o m gå dit en gång till lite senare och köpa lite annat som jag först var tveksam till och inte fick plats med på cykeln för den delen. En ljuvlig bomullsfilt till Alvas säng,  söta små plåtaskar som nu innehåller dotterns små ringar och andra accessoarer, en picknick-korg till sommarens utflykter, ett dekorationsfat som är snygg i vår tallrikshylla mm. För alltihop betalade jag inte särskilt mycket.





Det kan inte sägas för många gånger: Fynda är himla kul och man kan inte annat än älska Netto!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ