23 april 2014

Kan inte gå långsamt

Det hanns aldrig med något fotograferande i trädgården idag som jag hade tänkt. Får se om det kan bli av imorgon! Däremot stod jag vid mitt ord och satte igång med bättre vanor idag. Lång morgonpromenad samt nyttig mat heeeela dagen lång. Inte en endaste liten kaksmula blev det ens. Känns gött! Startade min promenad med att gå alldeles för fort vilket resulterade i sammandragningar så det stod härliga till. Ska jag aldrig lära mig att jag inte funkar likadant just nu som annars? Att gå långsamt är nåt jag överhuvudtaget inte bemästrar så därav mitt problem. Bara några veckor kvar sen behöver jag inte tänka på det mer. Längtar efter att få se vår lilla bebis! Så svårt att föreställa sig hur h*n kommer se ut. Overklig känsla precis som med Alva...

Rastning av bulan

Älskar vår vackra lilla stad och jag har det helt enkelt oförskämt bra just nu som får vara hemma och njuta!


Sitter och kvällsfixar med listor på saker som måste köpas innan bebisen anländer samt sådant som ska göras här hemma. Ögonen går verkligen i kors efter en väldigt dålig natt som var, så bäst att gå och lägga mig och fortsätta med nya friska ögon imorgon istället. Ska inom kort starta en helt underbar tävling här på bloggen och det ser jag mycket fram emot eftersom det är jag som satt ihop priset. :) Hoppas ni vill vara med!

Godnatt kära ni som kikar in här då och då. Det tycker jag är himla kul att ni gör nämligen :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ