27 april 2014

Färdiga målarprojekt & Tillväxtultraljud imorgon

Jodå, jag blev klar med mina målarprojekt idag! Kl 9 imorse for jag ut för att måla och tack vare sol i kombination med blåst så var färgen torkad på rekordtid. Dessutom har jag fått en fin frisk färg i fejset!

Köksön blev riktigt grann och står nu på sin plats i växthuset. Imorgon köps de sista grejerna som ska sätta pricken över i:et och när de väl är på plats så blir det massor med bilder!


Skötbordet är nu mycket finare än innan och passar bättre in i badrummet. Nöjd med mig själv!


Det har varit en helt fantastisk dag och rejäl värme så vi fick gått en promenad i eftermiddags (sambon klarade faktiskt av att vara ute lite idag) som slutade med glass i en kiosk i närheten. Den var välbesökt kan jag berätta! Många glassugna idag. Alva cyklade så duktigt hela vägen dit och tillbaka och var helt slut när vi kom hem. Värmen är underbar men man blir lite trött också. Jag har varit ute i princip hela dagen så nu bränner det faktiskt lite i skinnet. Som sommar fast i slutet på april, helt galet!

Dags för sängen strax för imorgon är en stor dag! Då vankas tillväxtultraljud i Helsingborg och lill*n ska vi få se igen! Ska bli intressant att se vad de tror om storleken på h*n men jag är inte särskilt bekymrad över att det blir en för liten bebis. Tror den blir i storlek med Alva som ju vägde 2830g. Bara bebisen är frisk och kry, det är viktigast!

Ha en bra vecka nu!

Kram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ