4 april 2013

Vårdväskans nya stödstrumpor

Minns ni att jag hade en tävling för några månader sedan då man kunde vinna ett par stödstrumpor från Vårdväskan? Då fanns endast i enfärgade men nu har det kommit fler i fina mönster och färger! Dessutom heter de söta och passande namn vilket tilltalar mig i alla fall :)

 
Jag föll för detta paret som heter "Kära Hjärtanes" och det är bud på att beställa hem ett gäng i olika varianter för de är superfina allihop, även de enfärgade! Verkligen uppiggande färgklick till min vita utstyrsel och det är ju, som jag tidigare propagerat för, väldigt bra att använda stödstrumpor. Naturligtvis beställde jag ett par som matchar min namnbricka med ett rosa hjärta på. Viktigt att det matchar ju! Annars satt strumpan väldigt bra och jag är helnöjd.
 
Mina glada fossingar i fin utstyrsel
 
 


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ