2 april 2013

The Red Carpet Box

Jag skulle ju ta paus idag men...den har kommit!! The Red Carpet Box var jag lite extra spänd på faktiskt och jag är väldigt glad över innehållet (ja säg när jag inte är det)! Trind är jag bekant med tidigare och det är en toppenprodukt, Decléor-masken luktar himmelskt och skall provas snarast (nu när jag suttit inne med magsjuk dotter flera dagar kan fejset behöva en boost), BareMinerals foundation har jag aldrig provat, Jelly Pong Pong Lip Blush ser väldigt söt ut och Smilelab tandblekning ska bli urspännande att få testa. Nu ska jag bläddra igenom GlossyMag med dottern i famnen. Mys!

2 kommentarer :

  1. Vilken sanslöst bra box! Avundsjuk :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja denna var en riktig höjdare! :)

      Radera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ