19 april 2013

Stressig fredagsförmiddag & Fynd

Det råkade visst bli en lite väl stressig fredagsförmiddag, och blåsig som bara den! Kl 8 lämnade jag Alva hos Goggi och på väg till Coop (där jag för övrigt handlade fredagsmysingredienser i rekordfart) så blev jag nerskiten av en fågeljäkel (ska ju tydligen betyda tur så jag blev inte helt förtvivlad över detta), efter att ha slängt in varorna i kylen drog jag på mig träningsoutfiten och försökte ta mig till gymmet utan att blåsa iväg. 30 minuters intervall och drygt 4 km på löpbandet blev det och det var grymt bra träning! Jobbigt som tusan men härligt efteråt! Hem i blåsten, in i duschen, försökte göra mig lite fredagsfin, på cykeln igen (ja det har nog blivit en 6-7 km på cykeln idag totalt) och kämpandes mot blåsten begav jag mig ner på stan för diverse ärenden.

 
Fyndade några små godsaker på H&M då det var sale på en del kosmetik och doftande ljuvligheter till hemmet. Jag hade en värdecheck samt att det är 10% rabatt för medlemmar idag så det blev en billig historia! Fragrance Spray "Cotton Flower", Eau de Toilet "Vanilla&Apple", Essie-lack och ett glittrigt lack. Somrigt och fräscht inköp idag tycker jag.
 


 
Essie-lack har jag aldrig tidigare testat faktiskt men blev väldigt nöjd både med färgen och hur grymt bra borsten var att applicera lacket med. Denna nyansen är väldigt diskret med en aning skimmer i och jag gillar den skarpt.
 
 
Var inne i min älsklingsbutik i leksaksvärlden, "Lek&Lär", också men det får bli ett eget inlägg om det känner jag. Nu har jag lyckats få till en huvudvärk, skyll mig själv säger jag, men har i alla fall varvat ner lite. Strax kommer min fina barndomsvän hit och det blir mys hela eftermiddagen så jag kompletterar den stressiga förmiddagen ordentligt.
 
Trevlig fredag och helg!



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ