22 april 2013

R.E.D.D-utskick

Häromdagen fick jag ett utskick till från R.E.D.D vilket alltid är lika roligt. Hade ingen aning om vad som fanns i paketet så det blev en trevlig överraskning. Det är just nu en kampanj i samarbete med Oriptan som är ett receptfritt läkemedel som ska användas vid akut behandling av migrän. Den ska bara användas av personer som vet att de har migrän och har fått den diagnosen ställd av en läkare. Om du har lider av migrän och vill testa Oriptan kan du nu köpa den på apotea.se och få 20% rabatt på köpet om du anger koden Ori20

I utskicket fanns också ett Lugn&Ro-kit från Oriptan som innehöll ögonmask, öronproppar, DVD med Lugn&Ro-yoga och ansiktsmask från Make Up Store! Perfekt om man vill lindra migrän eller om man. som jag, behöver hjälp att varva ner ibland. Ansiktsmasken ska bli intressant att prova och naturligtvis ska DVD:n testas någon gång också när dottern varit extra trotsig eller nåt. Kul och intressant utskick tycker jag. Hoppas det kan hjälpa någon med migrän!

6 kommentarer :

  1. Tack för tipsen! Båda mina döttrar har migrän liknande huvudvärk. Ska hälsa de om ditt inlägg!
    ha en trevlig start på veckan!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas de blir hjälpta av Oriptan nu då!

      Detsamma!

      Kram

      Radera
  2. Det är så trevligt med sånna överasknings paket:)

    SvaraRadera
  3. Sv: haha ja på den bilden ser det nästan ut som magen är en riktig kula!
    Jag tror jag kommer gå över med denna bebis så vi ska hinna ses, MEN börjar känns mig rätt trött i hela kroppen så om det blir hembygdsparken när vi ska ses så kan du inte räkna med någon PW ;) skämt och sido!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe nä ingen pw, det lovar jag :)

      Radera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ