26 april 2013

Recension av "The Red Carpet Box"

Jag måste börja med att säga hur otroligt glad jag är över denna GlossyBox som dimper ner i lådan varje månad! Har du inte testat så är det verkligen att rekommendera! Eller varför inte ge bort en prenumeration i present? Garanterat uppskattat! Du kan klicka dig in HÄR och läsa mer.

Nu kommer snart en ny box i brevlådan (vad tiden går fort när man har roligt och har fullt upp) så då är det ju dags för en recension av förra!



 
 
SMILE LAB Advanced Teeth Whitening Strips Sensitive
Ta hand om ditt leende och få vita och fräscha tänder! Dessa nylanserade, skonsamma "whitening strips" ger dig även bättre munhygien genom att ta bort bakterier och plack
 
 
Recension: Två gånger har jag testat stripsen och jag älskar både hur lätt det är att använda och hur bra resultatet blir! Tänderna blir verkligen vitare och vackrare! Inga ilningar efteråt heller. Toppen!
 
 
 
 
BAREMINERALS: READY SPF 20 Foundation (lanserats nu i april)
Ultralätt, extra återfuktande formula som ger mineralmakeupens alla fördelar i kompakt form. Få naturlig finish och överlägsen täckning samtidigt som din hy skyddas med SPF 20
 
Recension: Jag har bara ett ord att säga om denna produkt, LOVE! Bästa foundation jag någonsin testat faktiskt! Lätt att applicera med borsten, ser naturligt ut och täcker hur bra som helst! Den är även oerhört dryg. Ett måste att köpa den här så fort jag använt upp provet.
 
 
 
 
DECLÉOR Flash Radiance Mask
Expressmask med aromatiska växtessenser som ger din hud ny energi och lyster på tre minuter! Hudens naturliga skyddsbarriär stärks medan hudton och hudstruktur utjämnas.
 
Recension: Jag gillar verkligen doften först och främst! Tyvärr har jag inte hunnit använda den så många gånger än för att kunna bedöma resultatet men den är fräsch och huden känns pigg & frisk efteråt.
 
 
 
 
TRIND Nail Repair
Problem med tunna och sköra naglar? denna förstärkare bygger upp nagelns naturliga styrka genom att stärka strukturen i hornlagret och sammanföra partiklarna i nageln.
 
Recension: Älskar Trind och har gjort sen länge! En pålitlig produkt som verkligen stärker naglarna rejält.
 
 
 
 
JELLY PONG PONG Lip Blush
Nylanserad lip blush med bivax som ger dina läppar en fin färg samtidigt som de återfuktas och blir mjuka. Appliceras generöst och låt den lätta texturen smälta in på läpparna.

Recension: Ännu en love-produkt! Jag applicerar dock inte den särksilt generöst då jag inte gillar alltför mycket färg på läpparna men den blir riktigt fin och gör absolut läpparna oerhört mjuka.






The Red Carpet Box var lite svår att gissa sig till innehållet i men jag ska erkänna att det nog är den bästa boxen hittills så länge jag varit prenumerant. (Det är snart ett år förresten!) Varje produkt i boxen gillar jag oerhört mycket och det enda som var synd var att de flesta inte var i full size :)






1 kommentar :

  1. Tack för komplimangen om min nya hårfärg <3
    Kram!

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ