25 april 2013

Nya sköna fynd

Måhända att jag tjatar om alla mina fina Netto-fynd (och andra fynd för den delen) men jag tycker det är himla roligt att fynda! Senaste fynden från Netto, som är en rolig butik eftersom man kan springa på riktigt bra och snygga saker där helt oväntat, är en väldigt snygg kruka, en vacker och rätt stor orkidé för halva priset samt gudomligt presentpapper!

Gör sig riktigt bra i sovrummet mot den mörka tapeten


En kruka med stor kärlek till hemmet

Jag bara längtar tills det är dags att slå in en present snart för ooooh så snygga paket det kommer bli. Älskar när det ser lite "gammaldags" ut, gammal skrift eller tidning t ex. Love!!



Brukar ni göra några härliga Netto-fynd ibland eller är det bara jag som ränner i den butiken för jämnan numera i jakt på sköna köp??

6 kommentarer :

  1. Hej! Gillar verkligen krukan och pappret som du har fyndat! Ja, att fynda är roligt!
    Till mig närmaste Netto finns 30 km borta:(
    Har en skön kväll!
    Kram Sirpa♥
    Ps Hur går det med Alvas sömn?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, då förstår jag att du inte springer till Netto varje vecka :) Jag har bara några hundra meter dit nämligen så för mig är det lätt!

      Det går sådär med Alvas nätter. Just nu är det nästäppa som stör henne och ja hon är allmänt orolig och så. Men det är ju inget ovanligt utan vi är glada för de få bra nätter vi haft nu :)

      Hoppas du haft en fin torsdagskväll!
      Kram

      Radera
  2. Jag kollar ofta i bladet och funderar på att åka dit men hade det bara legat här i närheten så tror jag att jag hade gjort fynd där jag med:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju klart lättare när man, som jag, bara några hundra meter dit :)

      Radera
  3. ÅH va fina papper!! Vad kostade dem ? =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ursäkta för sent svar men pappren kostade 39kr bara :)

      Radera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ