9 april 2013

Nya jeans & Nettofynd

Jag har faktiskt aldrig köpt ett par jeans från H&M nån gång! Varför vet jag icke men nu är det gjort i alla fall. Hittade detta snygga par som satt riktigt bra och hade lite lagom slitning och håligheter :) Med ett presentkort och diverse rabattcheckar blev det ett ok pris på hela 99kr. Perfekt!!


Fyndat på Netto har jag också gjort. Ni vet kanske vid detta laget att jag gillar Netto av den anledningen att de får in mycket fina saker till hemmet, köket, leksaker mm till himla bra priser. Idag hittade jag källsorteringspåsar i 3-pack för 25kr och helt plötsligt såg det ordentligt ut på hyllorna i tvättstugan. Mycket roligare att källsortera när det är lite snyggt tycker jag! Om det nu någonsin är roligt.


8 kommentarer :

  1. Blir ju lite roligare när det ser lite kul ut iaf!

    SvaraRadera
  2. Ordning och reda gillas:) Jag handlar rätt mycket på HM både till mig och barnen men min sambo vägrar haha:)
    Dom ser snygga ut jeansen iallafall :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha så kan det vara! Men ärligt talat utbudet till män är inte särskilt bra tycker jag och kvalitén är sisådär bra. Min sambo är alldeles för lång så ytterst få plagg från H&M passar honom.

      Jeansen är verkligen snygga måste jag säga så jag blev positivt överraskad av mitt första "H&M"-jeansköp :)

      Radera
  3. Riktigt bra påsar ju! Billiga och häftiga! :) Ska nog dra in på netto här och se vad dom har! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det får du göra tycker jag! Man blir förvånad över hur fina saker de får in till bra priser :)

      Radera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ