6 april 2013

Mars-fynd

Måste ju berätta om det har fyndats något under mars för det är ju himla kul. Några riktigt fina fynd har faktiskt gjorts! Jag hittade t ex ett par skinnhandskar på KappAhl för en tredjedel av originalpriset och med en rabattkupong fick jag köpt denna fina svarta mobilväska (Wera) på Åhléns för ett riktigt lagom pris.


H&M fyndades till dottern en ursöt top med spets framtill, en stickad klänning med glitter i samt två par fingervantar, även de med glitter i. Glitter gillas av oss båda!


4 kommentarer :

  1. Va söööööt peplum-toppen var :D Kanske ska klämma mig i en sån ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja du kan ju alltid försöka! :) Har du tur finns den kanske i större storlek på barnavdelningen. Den var verkligen supersöt och jag kan också tänka mig den :D

      Radera
  2. Åh, jag gillar linnet/toppen !! super fin :)
    Tack för gulliga ord om min "igelkott" - den blev väldigt uppskattad av både vuxna och barn !!
    Och perfekt för mig som försöker undvika socker !
    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är verkligen superfin och längtar till Alva kan börja använda den! Jag funderar på att göra en igelkott på Alvas kalas också faktiskt så tack för det tipset! Hur gjorde du ögon, mun mm?

      Kram

      Radera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ