8 april 2013

Mardrömsstart på veckan

Är inte alls på topp denna måndag. Hade en fruktansvärd mardröm i natt och jag vaknade av att jag skrek som en vettvilling och antagligen väckte min jourkompis samt halva sjukhuset! Kämpade liksom för mitt liv i drömmen och behövde hjälp så inte konstigt jag skrek :) Skämt åsido, detta är ett stort problem för mig med mardrömmar som jag har i princip varje natt och jag vill helst inte sova borta p g a detta då jag tycker det är pinsamt och inte särskilt kul att andra behöver uppleva min nattliga skräck. Såhär hemska mardrömmar, som den i natt, har jag inte alltid såklart men alltför ofta och jag blir ju inte direkt utvilad av att ha ett så aktivt nattliv. Det tar på krafterna att bli så vansinnigt rädd och få ett "kämpa för livet-adrenalinpåslag" så jag är minst sagt trött och mör idag. Men det vackra vädret och med frukost i magen så längtar jag nu efter att hämta hem dottern från förskolan och njuta av ledighet i två dagar.


Kram

4 kommentarer :

  1. Fy du stackare, har du haft så länge? Även när du var mindre? Kan förstå att det tar på dina krafter ofta har man ju svårt att förstå om det är verklighet eller drömmar också när man vaknar!
    Kram till dig och skönt att du ska få vara ledig ett par dagar nu<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du för dina goa kommentarer och kramar! Jag var verkligen helt slut igår hela dagen efter den mardrömsritten! Sov mitt på dagen och gick och la mig redan klockan 6. Inga krafter kvar liksom. Men i natt blev det inga hemska drömmar tack och lov. Det har varit såhär sen jag var liten och ligger nog i släkten lite också. Är gräsligt trött på det bara för det är både pinsamt och tröttsamt!

      Kram

      Radera
  2. Men fy17, det är ju så obehagligt och jobbigt med marddrömmar :-/ Hoppas du får sova i lugn och ro inatt och att du njuter av ledigheten. Vilket man brukar kunna göra, hihi :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta du! I natt blev bättre och jag fick sovit en hel del även på dagen för jag var heeeelt slut efter mardrömsritten! Idag har jag haft en väldigt bra ledighet i alla fall :)

      Kramar

      Radera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ