15 april 2013

Måndag & träning

Ny vecka har gjort intåg och den har börjat på ett härligt sätt med vårvärmen och doften av vårregn. Cyklade precis hem från gymmet och luften var mer än ljuvlig! Efter jobbet, kvällsmat och bad av liten dotter var jag rysligt trött men trotsade det och for till gymmet istället. Väl där kom energin tillbaka och det blev en dryg timmes skön träning. 30 minuter på crosstrainern sedan styrketräning och som vanligt avslutades passet med plankan. Jag försöker få till två pass i veckan men det är bud på att få till tre istället för jag mår mer än bra av det känner jag. Det blir till att prioritera mera hädanefter tror jag. Nu: mot sängkammaren!

God natt!

2 kommentarer :

  1. Det lät som en riktigt härlig måndag, och hoppas tisdagen blir lika bra :-) Kraam

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ