2 april 2013

Korten som försvann...

...och kom åter igen efter en månad. Minns ni att jag för drygt en månad sen berättade hur mina viktigaste kort, bank-, körkort m fl, mystiskt försvunnit och att jag misstänkte min dotter för detta? Trots att jag vände upp och ner på huset så missade jag tydligen en plats, allra längst ner i en gigantisk påse på Alvas rum! Där nere bland allt leksaksbråte fann jag av en ren slump mina kort häromdagen! Låg där i en fin hög och jag undrar hur i hela friden hon hunnit smyga iväg med högen och fått ner dom däri utan att jag märkt det. Korten återfanns nu lagom till att jag spärrat alla och fått nya. Tack för det söta Fröken Klåfinger! :)

2 kommentarer :

  1. Haha ja du... men man kan ju inte bli arg på den gullungen. Alva linslus :)

    SvaraRadera
  2. Haha söta unge! Men tur i oturen att hon tagit dom så dom inte var i någon annans händer, då hade det nog känts mer obehagligt!

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ