14 april 2013

Grön jack-premiär & härlig vårdag!

Solen och några fler plusgrader gjorde att vi äntligen dissade vinterutstyrsel och slängde på oss våra tjusiga gröna vårjackor! Alvas är från KappAhl och min från H&M (LOGG) som jag köpte för nåt år sen och som är grymt snygg. Alva försökte envist med att åka pulka trots bristen på snö och nu lägger vi bannemej undan den där för denna gången! :) Har du också vårväder eller ligger det snö kvar någonstans?


Jag har redan njutit en stund på trädäcket men det blir nog en sväng till ut i vår härliga trädgård. Kanske kan det t o m bli en kopp kaffe därute denna dag?

 
 
Hoppas ni har det riktigt gott!
 
 
 

5 kommentarer :

  1. Dom hade ju utlovat värme och strålande sol idag, men den där solen måste ha kommit på villovägar... Ute är det nämligen gråkallt och blåser !? Typiskt, jag som hade tänkt odla fräknar i en lekpark ;)
    kram

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vilka fina bilder. :D

    Åhh ja det är en helt underbar frukost som jag älskar. ;)

    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja det såg verkligen gott och fräscht ut :)

      Kram

      Radera
  3. Hej! Snygg jacka! Jag har liknande men vinterjacka från H&M. Vi har inte snö kvar men just nu är det blöt överallt. Saknar solen som har inte visat sig på ett par dagar...visst, den har ju varit hos dig:)
    Önskar dig en skön start på veckan!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Hoppas solen visar sig hos dig också snart. Jag får kanske släppa den ifrån mig en stund :)

      Kram

      Radera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ