26 april 2013

Förkylning & tjejkväll

En kort uppdatering från en förkyld och hängig typ får ni nu. Desto fler bilder blir det! Tjejkvällen igår på stan var supermysig och inleddes med supersmarrig sushi på Fuji Take Away (ett ställe jag hädanefter tänker bli stammis på) och sedan gick vi glada och mätta genom staden och besökte nya och gamla favoritbutiker i hopp om några fynd. Det hittades en del!


Det bjöds på godsaker och bubbligt vatten i de flesta butiker och trevliga rabatter såklart!


Upptäckte en ny och helt magisk butik med superfina grejer till hemmet men även kläder, accessoarer från bl a mitt favoritmärke Lisbeth Dahl! Lycka! Mer skrivet om den butiken lär det bli hos mig framöver.

 
Det fyndades lite av varje såsom ljuvliga ringar, örhängen, plånbok, läderskärp och två tröjor. Allt till toppenpriser såklart. Rabatter är alltid ett dragplåster för det var gott om tjejer i alla åldrar i Änglastaden igårkväll. Ett kul och uppskattat initiativ det här med tjejkväll! ❤
 
Nu måste jag verkligen sova och hoppas på en
piggare och friskare
morgondag!
 

4 kommentarer :

  1. Älskar tröjan med stjärnorna på armbågarna! Såå fin!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag älskar den! Kommer bo i den framöver :)

      Radera
  2. Trevliga rabatter gillas alltid, hihi :-)

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ