3 april 2013

Erbjudande till mina läsare

Har du varit inne på KidsBrandStore.se någon gång? Om inte är det på tiden att klicka in där och kika på allt snyggt som finns till barn och ungdomar. Jag mixar med olika prisklasser och märken när det inhandlas kläder och skor till dottern men kvalitet är alltid viktigt och det hittar du hos KidsBrandStore. De märkeskläder som finns där är bl a mina favoriter Lundmyr of Sweden, Tretorn, Timberland m fl, leveranstiden är kvick som ögat och fri frakt & fri retur gäller vid köp över 599kr. Spana in deras outlet också om du vill fynda ordentligt!

Nu erbjuder jag mina läsare 15% rabatt på valfri vara (till ordinarie pris) om du anger rabattkod "eva-15" i kassan. Koden gäller till söndag 7/4 kl 24:00 så passa på!

 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ