5 april 2013

Allt som var dött väcks till liv

Igår kom svärmor på eftermiddagen och tog hand om sjuklingen Alva några timmar. Jag passade på att springa ett varv med dammsugaren och sen for jag ut i trädgården och solen. Underbart var det och jag röjde rejält i rabatterna! Klippte ner allt dött och blev så glad när jag såg alla små knoppar som var på väg upp ur jorden under alla döda löv. Våren är fantastisk! Kunde inte annat än nynna på en av de finaste visor som finns och med den vackraste mening jag vet "Allt som var dött väcks till liv". Ni kanske redan hört mig sjunga den men den är värd att lyssna på igen tycker jag. Är så nöjd med just det bröllopsframträdandet :)



Ha en härlig fredag!

Kram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ