25 mars 2013

Totta 2

För någon vecka sedan efterlyste jag en "Totta 2" till Alva. Hennes älskade Totta fick hon när hon var nyfödd och de är oskiljaktiga så vi behövde en reserv nu när Totta börjar bli väldigt sliten och ifall Totta skulle tappas bort. Det hade ju varit katastrof! På Facebook fick min efterlysning ett oerhört gensvar och nästan 340 personer, de flesta personer jag inte kände alls, delade min status vidare! Helt otroligt att helt okända människor kan engagera sig så för min dotters skull. Jag är oerhört glad, rörd och tacksam för hjälpen och det gav ju resultat för idag kom ett sött smurfpaket hem i lådan med ett ännu sötare innehåll. Jag var lite nervös att Alva skulle se skillnaden på kaninerna för Totta 1 är betydligt tunnare än Totta 2 men nej då, Alva blev överlycklig och tog Totta 2 i sin famn och kramade om den som om de inte setts på väldigt länge. Kärleken är enorm...

Familjen Kihlman är vi evigt tacksamma för detta!!

 

3 kommentarer :

  1. Underbar historia! Vilka människor det finns :)

    SvaraRadera
  2. Åh sånt berör i mamma <3
    Vad skönt att ha en reserv! Valter har sin tiger som också börja tappa sin rätta form i kroppen men tigrar finns det ju förhoppningsvis gott om:)

    SvaraRadera
  3. Åh, vad gulligt :) kram Diana

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ