24 mars 2013

Sunday sunday

Jag ska vara helt ärlig. Mitt humör har inte varit det bästa idag, fråga min stackars sambo. Har känt mig bitter, sur, fundersam, arg ja alla möjliga känslor på en gång. Efter en oerhört skön sovstund vid lunch kände jag mig som en helt ny människa och humöret svängde rejält. For till det efterlängtade gymmet och sprang så löpbandet glödde. Efter en dusch gjorde jag en hälsosam glass (á la Militärmamman) som jag stödde riven 70 procentig choklad över. Den uppskattades av hela familjen! Nu ska jag ta mig an en enorm tvätthög och fixa allt inför arbetsveckan. Alva ska äntligen till förskolan imorgon. Jippiii! Hon lär bli överlycklig.

Bjuder på några Instagram-bilder från idag.

Kram på er


3 kommentarer :

  1. Du måste ju dela med dig av receptet. Bra där med träningen. Det gör en gott.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, receptet kommer senare! :)

      Radera
  2. Haha vi kvinnor och våra humör, skämt och sido. Men våra män får stå ut med en hel del ibland:)
    Fast det får vi med dom med på annat sätt så det jämnar ut sig!
    Ja jag vill att det ska bli vår men som du säger verkar långt till dess! Hade varit trevligt om vi hann med en fika innan min bebis vill komma ut! Så när som hela april:)?
    Kram på dig

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ