12 mars 2013

Recension "The Black Box"

Nu är jag redo för en recension av februaris GlossyBox "The Black Box"! En riktig toppenbbox var det och jag är lika glad som vanligt över innehållet.


 
Jag tänker börja med en produkt jag aldrig tidigare provat och som jag blev tokkär i direkt: Maria Nilas Swedish Therapy Oil. En fantastisk olja som doftar ljuvare än ljuvligast och gör håret fantastiskt lent och fräsch. Tynger inte ner det minsta heller vilket är toppen. Denna måste jag helt enkelt köpa så fort den lilla testflaskan är slut (hade gärna fått just denna i full size). Love!
 
ModelCo bidrog med hela två produkter denna månad. Cheek + Lip Tint är jag bekant med sedan en tidigare box men det gör absolut inget att få ännu en för den är gudomlig! Kinderna ser galet hälsosamma och friska ut och det är superenkelt att applicera.  Ännu en love-produkt! Lip Enhancer Illusion Lip Liner var däremot sprillans ny för mig. Jag använder aldrig läppenna men denna var jag tvungen att prova och blev glatt överraskad för läpparna såg faktiskt fylligare ut. Dock tycker jag inte produkten var särskilt hållbar. Kommer absolut försöka använda den då och då i alla fall.
 
Dream Cream från Lush har jag aldrig tidigare testa och den var helt ok. Doften är naturlig vilket jag gillar och händerna blir härligt mjuka och lena.
 
Torrschampot från Batiste var ingen sensation på nåt vis. Doften är lite för kraftig för mig. Skulle gärna testat någon av de andra varianterna. Men det är en grymt bra produkt!
 
 
Ja det var min svarta box det och jag är som sagt väldigt glad över innehållet!
 

1 kommentar :

  1. Fin och intressant blogg du har :). vill du tjäna lite pengar på den så blogga hos http://www.nattstad.se/blogga?r=918754 du kan få in en bra månads lön om du bloggar ofta

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ