10 mars 2013

Pysselgumman

Om det är något jag inte är så är det pysslig. Eller ja, jag tycker att jag inte har tid att pyssla helt enkelt. Någon som däremot är riktigt pysslig och som renoverar, fixar och donar med stora som små projekt är Bodil som driver underbara Pysselgumman! I denna personliga webshop hittar du massor av fina ting till hemmet som textilier, förvaring, skyltar och ljuslyktor mm och du kommer att älska produkterna om du gillar lantligt och industridesign precis som jag gör. Jag hittade alltför mycket "vill ha"-grejer där naturligtvis. Även Yankee Candle finns där att beställa. Just ett doftljus fick jag hemskickat och doften Wild Passion Fruit är numera en av mina absoluta favoriter som jag varmt kan rekommendera!

 
Har du inte kikat in hos Pysselgumman än tycker jag nog att det är dags nu. Mysigt, personligt & omtänksamt!
 
Kärlek från mig!
 

2 kommentarer :

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ