22 mars 2013

Pomp-leverans

Jahaja då var det fredag igen! Jag har inte jobbat på en hel vecka och det känns minst sagt skumt att joura ikväll. Igår vaknade Alva och var feberfri men på eftermiddagen kom den åter igen så det blev ingen förskola idag heller. Vi siktar på måndag istället! Ingen feber idag i alla fall men på topp är hon inte min lilla sötnos. Ärligt talat behövde jag komma iväg och jobba nu kände jag efter en tuff vecka med kräk, hosta, snor, skrik, VRÅL, ännu mer hosta, många tårar och ledsen Alva. Det har varit så rysligt synd om henne men jösses vad det tar på krafterna med vrålande, utbrott och krokidiltårar så fort man bara ska gå på toaletten och måste släppa ner henne ifrån famnen en minut. Jag är slutkörd efter denna veckans VAB helt enkelt. Underbart att det går åt rätt håll och nu hoppas vi på en lång friskperiod här hemma!

Igår kom äntligen Pompdelux-beställningen och jag blev oerhört glad och nöjd! Allt var sååå fint och passade kanon ihop alltsammans! Snacka om att dottern var stolt över sina glittriga tröjor, byxor mm. Mjukisbyxorna med paljetter hade en matchande top med paljettsiffor och dom var supernygga ihop men alla tröjorna passar till. Glittriga leggins kan hon ha både till shortsen, klänningar och jeanskjol som hon har sen tidigare. Älskar Pompdelux för man får verkligen mycket för pengarna, priserna är ju kanon.



 
Coola tjejen i sin nya outfit
 
Jag hoppas ni har en mysig fredagskväll och att helgen blir så bra den bara kan bli!
 
Kram


1 kommentar :

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ