28 mars 2013

Miss Cupcake-box från Reddville

Idag fick jag hem ett stort paket som jag inte visste var det kom ifrån. Jag blev inte så lite förvånad när jag skulle börja öppna det och det drösslade ut ett brunt pulver som luktade choklad. Det såg ut som chokladpuddingspulver och hamnade så fint i min nystädade soffa :) Paketet jag fått var alltså från REDDVILLE, som nu har en mycket söt kampanj i bakningens och cupcakes tecken, och innehöll bl a då ett moussepulver i en påse som gått sönder. Tog sin tid att städa alla grejer fria från pulver. Jätteglad blev jag i alla fall över denna delikata kampanj där man samarbetar med Dr Oetker, Lindt och Norstedts! Så utöver tampongerna innehöll paketet två chokladkakor, tårtmousse-pulver, djungeldjurs-dekorationer, strössel, olika broschyrer med härliga recept, rabattkuponger samt en bakbok Liten Kaka. Inte dåligt alls och nu får jag ju försöka baka något gott snart.
Om du gillar att baka och dessutom känner för att shoppa lite kan jag tipsa om tävlingen Miss Cupcake 2013 där du kan vinna shoppingfrossa för 25 000kr!

Mina usla bakkunskaper kommer inte ta mig långt i den tävlingen men att kika på alla fina cupcakes andra bakar ska jag i alla fall göra.
 ღ


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ