3 mars 2013

Kort-mysteriet

Godmorgon! Vädret är mer än underbart och det är ju förfärligt att helgen redan är slut! Tyvärr är det ett mindre orosmoln sedan igår. Mitt körkort, bankkort mm är försvunna, puts väck! De är inte stulna, det vet jag men det verkar som att Alva antagligen lyckats göra av med dom när hon hade min plånbok i fredags. Men var korten är är fortfarande ett mysterium! Fattar ingenting!! Idag blir det att vända upp och ner på hela huset och hittas de inte måste jag spärra och beställa nya. Inget kul alls! Suck...Wish me luck!

Ni får hålla till godo med bilder från gårdagens kakkalas tills jag antingen har hittat korten eller spärrat och beställt nya.


Ha en fin söndag!

1 kommentar :

  1. Visst är det galet att helgerna går så snabbt, man hinner knappt blinka så är den över :-/ Och lycka till med sökandet nu, hoppas verkligen ni hittar dom. KRAM!

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ