9 mars 2013

JAAAAA!!!

Med sjungande hjärta går jag nu och lägger mig efter att underbara Robin vann årets Melodifestival! Han var min stora favorit från början, sen blev jag osäker och RöjarRalph tog över ett tag för att sedan blanda in Anton i det hela och sedan återgå till Robin. Pjuh vilken pärs alltså!! Han kommer få många röster, utan tvekan! Värdlandet får alltid många röster (har en esc-expert berättat för mig) och dessutom bidrar vi med ännu en fantastisk låt och vokalist som många i Europa kommer att älska!!
 
Grattis underbara Robin!!
 
Nästa år vinner SjungandeMamman hela rasket, eller vad säger ni? ;)
 
 ღ 


2 kommentarer :

  1. vill tipsa om en rolig tävling i min blogg där du har chans att vinna en carena lieback lux sulky! Kika gärna in =): http://yarp.blogg.se/2013/february/tavla-om-en-carena-sulky-lieback-lux-2.html#comment

    ha en bra söndag :)

    SvaraRadera
  2. Jag håller då helt med om att rätt person vann och klart du vinner nästa år snygging :)

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ