7 mars 2013

Hej och hå

Kämpar mot trötthuvudet och tröttbenen trots en inte alltför pjåkig natt här hemma. Fullt ös på jobbet har det varit och tiden har gått himla fort vilket är toppen! Var snurrig av trötthet när jag kom hem och råkade visst sluka ett halvt toblerone när jag kom hem (det är väl märkligt hur lätt det är att öppna paketet och äta en fyra, fem eller sex bitar bara sådär). I nästa sekund fick jag dåligt samvete och bestämde mig för att ta en kvälls-PW. Sååå skönt! Ja det är bannemej inte lätt att tygla sockersuget när det är som värst.

 
 
Sitter här nu och längtar efter att få sjunga igen. Nu är det ju längesen jag hade nåt uppdrag och det blir alltid en känsla av att något fattas i mitt liv när det går för lång tid mellan gångerna jag får sjunga för andra människor. Jag får helt enkelt skylla mig själv för jag gör ju absolut ingenting för att få fler tillfällen till sång! Varför vet jag inte, jag tar bara inte tag i det. Finns ju mycket annat i livet som ska hinnas med. Några har hört av sig i alla fall vilket är väldigt kul så kanske blir det ändå dags för min stämma att ljuda snart igen.
 
♪♫
 
Imorgon är det freeedag och jag är leeeedig! Hurra för det! Dock jobbar jag sedan hela helgen men men, det är inget jag hänger läpp för direkt. Önskar er redan nu en fin fredag och sedan en trevlig helg såklart.
 
 

1 kommentar :

  1. Sockersuget kan man bli galen på, eller på en själv som "åker dit". Men hoppas nu du får en fin dag och att du laddar batterierna för en jobbhelg. Själv jobbar jag också lördag, söndag så vi får se vad vi gör idag :)

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ