3 mars 2013

Fynd Lager 157

Japp, vi var ju på Lager 157 i Höganäs en snabb sväng idag och gjorde flera fina fynd! Dottern fick en bedårande klänning/tunika från Bondelid och en underbart söt tunika vars färg klädde Alva väldigt bra. Verkligen superfina!


Bondelid-klänningen hängdes fram på Alvas rum faktiskt då den ännu inte kommer användas på ett tag och den var för söt för att hänga i en garderob. Det är fint att ha några vackra barn-plagg hängande framme i rummet tycker jag! De ursöta hängsleshortsen från H&M har också fått äran att vara synliga.


Och så till mig då. Jag var inte ute efter nåt särskilt idag men kom hem med en svart enkel tröja samt en röd fräcking med flagga på. Båda från Bondelid och till ett oslagbart pris på endast 250 kr för båda! Me like!



Nöjdare än nöjdast med alla dagens härliga fynd! Nu blir det lugna gatan för mig och shopping ett tag tror jag bestämt. 



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ