8 mars 2013

Fredag hela dan!

Det är ju alltid lika härligt att vakna upp när det är fredag! Oavsett om man ska jobba eller inte så är det helt enkelt bästa dagen på hela veckan. Idag är jag ledig på självaste internationella kvinnodagen och har haft en del ärenden som behövt göras. Därför fick Alva vara hos Goggi en stund i förmiddags efter att vi haft en mysig morgon här hemma helt själva. Har min nya sköna Bondelid-tröja på mig idag och några snygga armband för att piffa till lite. Glitter och skimmer på ögonlock och kindben är ett måste när det är fredag också såklart! :)


Alva är urfin i sin nya hoodie från H&M! Färgen är helt ljuvlig och vårig.

 
Ikväll blir det hemmamys för hela slanten då jag ska jag jobba hela dagen imorgon. Tacos, vad annars, blir det och kanske nån bra film eller nåt. Då åker mysbrallan på såklart!
 
Nu ska dottern strax väckas ur sin vila och vi ska bege oss ut i blåsten tänkte jag. Men först ska jag göra mig en god Nespresso med skummad mjölk. Har äntligen fått tummarna loss att köpa riktig latte-mjölk och det ska bli najs att prova.
 
Ha en fin fredag och en supertrevlig helg!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ