9 mars 2013

Finaldags!

Ikväll smäller det!! Vem tror du vinner?? RöjarRalph är den jag hoppas på ska ta hem det hela och Robin får gärna komma tvåa om han inte vinner. Men vi har många grymma bidrag så blir det inte Ralph eller Robin så har vi ju Anton eller Ulrik och de är bra de också. Yohio har jag inte hört ännu så det blir lite spännande tycker jag. Mår inget vidare idag då jag igår började må fruktansvärt illa och jobbandet i helgen var i fara men det går hyfsat. Mår skumt bara och är inte alls på topp. Ska egentligen till syrran idag men tror jag måste stanna hemma och kurera mig om jag ska orka jobba tre dagar till. Nu vill jag vara pigg, frisk och full av energi tack!!



Ha en härlig lördagskväll kära ni!








2 kommentarer :

  1. Hoppas du piggar på dig Eva. Jag har inte hört bidragen så det ska bli spännande. Vet bara att Robins låt tydligen ska vara bra. Kram på dig tjejen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Therese! Ja Robins låt är superbra! Lite väl mycket höga toner bara :)

      Ha en mysig kväll!
      Kram

      Radera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ