6 mars 2013

Dramatik, kollegor & största kärleken

Slut för denna dagen! En dag som började med trötthet men med hjälp av gulliga kollegor så blev jag pigg och fick oväntad energi. Vilken tur jag har som arbetar med så förstående och fina människor! Arbetsdagen slutade i dramatik då en person plötsligt blev väldigt dålig och en aning ställd och orolig cyklade jag hem och möttes av den finaste på jorden, dottern som sken upp starkare än solen när hon såg mig. Vilken kärlek... Så stark att det gör galet ont! ❤ Lyckan var total att se henne och veta att det är just mig hon älskar och att just jag får vara hennes mamma.

Godnatt önskar en lycklig men trött still singing mom!

1 kommentar :

  1. Bra arbetskamrater är toppen. Det är dom som gör det roligt att gå till jobbet :-) Hoppas för övrigt att du är piggare idag, kram!

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ