7 februari 2013

Vinstboxens innehåll

Nu måste jag ju berätta mer ingående vad som fanns i den härliga GlossyBoxen med MaxFactor-produkter som jag vann! Jag gillade att färgerna gick åt det lila-rosa håller på produkterna först och främst. Fast när jag såg nagellacket "Glossfinity" (väldigt passande namn för övrigt) tänkte jag "det kommer jag aldrig prova" för lila på naglarna kunde jag inte tänka mig skulle bli snyggt. Men efter ett tag bestämde jag mig för att lägga färg-rädslan åt sidan och i alla fall testa nagellacket! Otroligt nog tyckte jag faktiskt att det blev himla fint och kan nog använda det vid festligheter (kan tänka mig att det blir snyggt till svart outfit) eller till sommaren. Annars har jag en mor som älskar allt i lila som säkert gärna övertar ägandet av denna produkt :)


FACE FINITY All Day Flawless 3 in 1 fanns med i en tidigare GlossyBox men jag fick inte den då utan bytte till mig den, dock inte med samma nyans som den jag fick nu. Ska testas imorgon! Flipstick Colour Effect är ett smart 3 i 1-läppstift med två läppstift som kan användas var för sig eller tillsammans. Färgen var  i en fin rosa/violett nyans. Jag använder aldrig läpptstift, särskilt inte i en så mörk färg så denna får min kära tvillingsyster som är ursnygg i färgade läppar!


Clump Defy Mascara fick jag även i decemberboxen och det gör mig absolut inget att ha två kan jag säga för den är grymt bra! Liquid Effect Eyepencil är sista produkten ut och den verkar inte alls dum. Det finns en mjuk (lila) sudd i ena änden som gör det lätt att få till en mjukare linje.

Jag är väldigt väldigt glad över min vinst och kommer ju t o m eventuellt att använda ett lila nagellack nu, det ni! :D

Om du också vill testa GlossyBox kan du klicka in här. 
Jag vann ovanstående box genom att tävla på Facebook så gilla GlossyBox där om du inte vill missa ett tävlingstillfälle. Du hittar deras Facebooksida här.

ღ 






1 kommentar :

  1. Riktigt härlig vinst! Har också allt det där då jag vann ett helt år hos dem. Riktigt najs vissa grejer. :)

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ