1 februari 2013

Vinnaren av Kåmfy-tävlingen

Till vinnaren:

Jag gillade verkligen din kommentar med det härliga rimmet. Eftersom jag blev så glad när jag läste det och drog rejält på smilbanden så var du en värdig vinnare i denna färgsprakande, glada och spralliga tävling!

Stort grattis till...


Måste dela med mig av rimmet för det var så läckert och "Kåmfy":)

"Med en liten färgklick i huset,


kommer lille Frej springa snabbare än ljuset,


han skulle bli knasigt glad och ball,


i en färgsprakande mössa och overall!"


Grattis igen till vinsten och hoppas Frej blir riktigt ball i overall! :D







2 kommentarer :

  1. Hejsan!
    Det vore superroligt om du skulle vilja tävla i veckans blogg hos mig. :)http://rebeccahnilsson.blogg.se/2013/january/v-5-vinnaren-ny-omgang.html#comment

    SvaraRadera
  2. Ååå vad roligt! Vi kommer få en riktigt ball kille här hemma :) Tack snälla!

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ