17 februari 2013

Vimpel


Jag gillar Ica Maxi skarpt, det vet ni som kikar in här då och då, och bl a för att de har mycket fint till hemmet! För ett tag sen kom det ju in härliga grejer till köket i pastellfärger och jag hade god lust att dra med mig rubbet hem häromdagen! Men det blev "bara" en av alla oemotståndliga saker som hamnade i min kundvagn till slut och det var en superfin vimpel! Den ska Alva ha på sitt rum förstås. För endast 79 kr blev den min. Kanonpris! Allt fint som kommit in är värt ett Maxi-besök för att kika på helt enkelt!




6 kommentarer :

  1. Jag håller med, Ica Maxi är såå bra och det är så kul att dom har en massa andra produkter än mat och till bra priser. Vimplarna var super söta! Det är alltid kul att gå in där :)

    SvaraRadera
  2. Jättefina vimplar! Allra första kunde-icke-stå-emot-även-om-det-känns-konstigt-grejen till "Kotte" var just vimplar i fina färger. Vi ses nästa söndag =) Pussa Alvisen från Doddoooooouuu och Nenneeee.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alvisen pussar tillbaks och längtar till söndag! :kr

      Radera
  3. Jättefina vimplar! Allra första kunde-icke-stå-emot-även-om-det-känns-konstigt-grejen till "Kotte" var just vimplar i fina färger. Vi ses nästa söndag =) Pussa Alvisen från Doddoooooouuu och Nenneeee.

    SvaraRadera
  4. Men åh vad fin, är den i papp eller i tyg?

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ