3 februari 2013

Vårens accessoarer från Haléns

En sak ska ni veta, jag är inte ett dugg intresserad av mode men däremot älskar jag kläder, väskor, skor mm så det jag visar här på bloggen är sådan jag tycker om, vill ha, har köpt eller aldrig kommer att ha råd med. Moderiktigt eller ej, det ger jag blanka fasen i! Ville bara tydliggöra det :)

Fick hem Haléns katalog med vårnyheter igår och fy fasen så mycket fult där säljs! Men det finns faktiskt en hel del fint också mitt bland allt ankskrämligt. Har kollat lite på accessoarer och här har ni några riktiga godbitar enligt mig! Länkar finns under bilden.





Armband svart - SHIMLA JEWELLRY (999kr)
Armband vitt - SHIMLA JEWELLRY (799kr)
Väska - SOUTH (399kr)
Väska "Tallulah" - LIPSY (599kr)
Väska "Dunaway" - MISCHA BARTON (799kr)
Solglasögon "Jackie Ohh" - RAY BAN (1599kr)
Pumps"Bonty" - DUNE (1199kr)
Skinnballerina - SOUTH (299kr)
Sko "Flash Mtr" - NIKE (749kr)

(Finns en viss risk att några länkar strular, men ni hittar allt hos Haléns)

 


1 kommentar :

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ