27 februari 2013

Nytt & snyggt

Jag bloggade ju för ett tag sedan om en snygg jacka i tweed, örhängen och kängor ifrån H&M och jag var ju tvungen att klicka hem och prova dom såklart! Idag kom grejerna och jag blev väldigt positivt överraskad. Jackan var supersnygg med glittertrådar i, kängorna var sådär enkla som jag gillar i skoväg och riktigt sköna och örhängena var väldigt fina!


Jag har även hittat en jacka i skinnimitation från H&M som jag beställt men sol inte levereras förrän i slutet på mars. Så nu kan jag bocka av kängor och jacka från min "måste ha till våren"-lista! 

Nu ska jag till jobbet för ett kvälls- & nattpass. Hoppas på en lagom lugn kväll. Har en liten överraskning till min kära kollega o form av sushi. Hon sa häromdagen att hon gärna ville prova äta det eftersom det var längesedan sist så nu köpte jag tio bitar till henne till ikväll. Hoppas hon blir glad! :)

Ha en skön kväll. Nu ska solbrillorna på!

Kramar!



1 kommentar :

  1. Vart har du sett dom cream skorna? Överallt verkar det bara finnas stl 40-41 kvar:(.. Har du sett dom i någon butik?

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ