13 februari 2013

Noll vrål & Sushi

Fick uppleva en natt utan vrålande och kan inte beskriva hur lättad jag var över detta imorse! Genast återvände den positiva mamman igen (hon försvann nog där efter några nätters vrålande någonstans) och hela familjen behövde verkligen detta! Kan inte påstå att jag sovit så  mycket mer inatt än jag brukar för jag har mest legat på helspänn och väntat på att vrålandet skulle sätta igång men inget blev det av det. Hon snurrade ju klart runt som en liten sprattelgubbe men inget mer än några små suckar kom det ur hennes annars så välanvända stämband. Om det är inhalationerna igårkväll som är orsaken till detta vågar jag inte spekulera i alls faktiskt. Detta firades med lite extra lyx under lunchen då jag faktiskt köpte mig sushi och åh så gott det var! Ibland är det bara helt nödvändigt att skippa matlagning och matlådor och lyxa till med "köpemat". Lika lyxigt blir det faktiskt imorgon men det är inget som ska bli en varje-dag-vana utan det gäller bara vid speciellt trötta tillfällen då det inte orkas med att stå vid spisen.



Vågar inte hoppas på att även denna natt ska bli lugn men har vi tur blir det så!

Kram
 


1 kommentar :

  1. Vad härligt! Jag håller mina tummar och tår på en lika fin natt!!
    Ligger med nyfilade och nyinsmorda miniderm fötter:) i tjocka sockar men inga plastpåsar då fryspåsarna var slut! :)

    Sov gott!

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ