5 februari 2013

Lilla Bohaget

Nu måste jag ju berätta vad som fanns i det hemliga paketet jag berättade om häromdagen! Avsändaren var Lilla Bohaget, en superhärlig butik i Helsingborg som har helt fantastiska accessoarer, inredning mm. Jag skulle kunna köpa det mesta därifrån (såklart) och nu fick jag hem en bedårande vinröd skinnbörs med stjärnor på. Jag är tokförälskad! Den finns också som grå med vita stjärnor och den är precis lika fin. Denna ljuvliga butik har även en webshop så bor du inte i närheten av butiken har du alltså möjlighet att beställa istället vilket är toppen! Via bilden hittar du till Lilla Bohagets Facebook-sida om du inte vill missa härliga tävlingar och erbjudanden.



Ett väldigt sött kort fick jag till och det är sådant smått och oväntat som uppskattas mycket! ❤

Två saker till fanns i paketet. Vad samt varför de fanns med kommer jag avslöja snart.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ