4 februari 2013

Kvällsryck & badrumsskåp

Godkväll kära ni!
 
Jag fick ett litet kvällsryck och gjorde något som jag tusen gånger tänkt göra det senaste halvåret men som bara inte blivit av...rensa och städa i badrumsskåpet. Vet inte varför bara tanken på att göra det bär emot för när jag väl kom igång tog det inte alltför många minuter direkt. Känslan när det är färdigt är jäkligt skön! Så nu får jag väl passa på att visa er mitt välorganiserade och rena badrumsskåp nu då!


I övrigt är jag just nu mest sliten och trött på mig själv. Har en liten down-period som kommer då och då. Malande tankar, självförtroende som sviktar och många frågor & funderingar om allt möjligt. Men inte blir jag klokare eller lyckligare över att älta och vara besviken på olika personer eller saker. Man kan ju inte vara överlycklig och happy, happy, happy varje dag, men de flesta dagar i alla fall!

Hoppas er måndag varit superhappy! ;)

Bedtime för mitt "bläiga" jag
 ღ

1 kommentar :

  1. Jag brukar säga det, man måste gråta och få vara arg för att få plats med alla leénden!:) Skönt att ha badrumsskåpet klart nu, fint !

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ