21 februari 2013

Hemligt paket & feed back

Fick ett paket häromdagen från Greta & Anna som än så länge har hemligt innehåll. Men ni får snart veta såklart för det kommer vara kul även för er som gillar tävlingar :) Så det blir alltså några tävlingar till här på bloggen som jag hoppas blir uppskattade! Jag skulle bli glad om det kom in lite feed back om bloggen/Facebook-sidan mm för det känns väldigt segt nu och jag vill ju veta vad ni tycker jag ska skriva mer/mindre om osv. Boosta mig så mitt blogg-sug inte helt försvinner!



Kram

5 kommentarer :

  1. Milla Bergström21 februari, 2013

    Spännande <3
    Gillar att du skriver om vardagliga saker, kläder tester osv. Fortsätt i samma stil så fortsätter iaf jag att läsa :)
    mvh
    Milla Bergström

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Milla! Jag ska absolut fortsätta skriva om allt jag tycker om och testar mm! :)

      Radera
  2. Du är en varm person med ett positivt sinne och det är tyvärr sällan man möter. Fortsätt sprid det för det behöver vi alla.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Britta! Det är just vad jag vill ska gå igenom bloggen, värme och kärlek, även om det även är till ytliga, materiella ting :D Man behöver det när själen är fylld av empati och känslor som bubblar lite väl livligt ibland.

      Radera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ