26 februari 2013

Hemliga paketet

Nu måste jag ju berätta vad som fanns i paketet som jag fick förra veckan. Det var ett ursnyggt armband (b-belt) från underbara Greta & Anna! Älskar deras kläder, accessoarer mm och det hade varit superkul att en gång få åka upp till Borås och spana in den fina butiken. Jag är så glad för armbandet och ja, ni vet ju att jag älskar armband så detta var ett underbart tillskott i min armbandssamling! Isn´t it lovely??

Gå gärna in och kika hos Greta & Anna. De har hur mycket snyggt som helst! En blogg har de naturligtvis där du kan läsa mer om Michaela & Jessica som driver butiken. Michaela har även en egen blogg om du vill följa hennes bravader.

I paketet fanns en grej till och ni lär snart märka vad det var!

Kram kram

1 kommentar :

  1. Snyggt! Speciellt när det var med stjärnor. (Jag är inne i en riktig stjärnperiod).

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ