24 februari 2013

FUNCTIONAL BEAUTY Recension

Då var det dags att recensera produkterna från januari-boxen för nu är ju en ny spännande box på väg snart! Lyckans jag fick ju även en vinnarbox hemskickad i januari och hur ska man någonsin toppa en sådan Glossy månad?


Okej då börjar vi med Lemon Butter Cuticle Cream från BURT´S BEES som är en 100% naturlig nagelbandskräm som ger naglarna en hjälpande hand. Ärligt talat har jag varit lite dålig på att använda den hittills av någon konstig anledning men de gånger jag gjort det har den varit väldigt uppfriskande med sin doft och nagelbanden har absolut gillat den!

Torr-balsam var något helt nytt för mig men nu fick jag ju möjligheten att prova det eftersom PERCY&REEDs No-Fuss Fabulousness Dry Conditioner fanns med i januariboxen! Doften är fantastisk och jag gillar hur mjukt håret blir. Hade gärna fått en stor flaska av denna!

Även Cream Pigment från ILLAMASQUA var en ny upplevelse för mig. Den var till för att experimenteras med och det har jag absolut gjort! Den är lila i färgen och passade verkligen inte på mina läppar i alla fall men gav fint skimmer på kindbenen och under ögonbrynen. Gillar den mycket!

Nästa produkt är den största favoriten i Functional Beauty-boxen. ELITE MODELS Intensity Eye Pencil är fantastisk och jag använder den i princip varje dag! Love it!

Sist ut är Eco Makeup Remover Wipes från OLIVIA BY CCS. Servetterna tar bort make-up bra men jag gillar inte att använda parfymerade servetter så dessa används tyvärr sällan och jag kommer inte att köpa denna produkt sen.


Jag gillade verkligen Functional Beauty- boxen eftersom den innehöll sådant jag aldrig tidigare testat och riktigt bra produkter dessutom!





2 kommentarer :

  1. när man tittade på jan-boxen så ser den ganska trist ut tycker jag, men det låter som att du gillar produkterna mycket så det är ju kanon =)

    allt bra annars ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är väldigt sällan jag inte gillar det mesta i GlossyBoxen faktiskt :D Det är bra med mig hoppas du mår bra också!

      Radera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ