23 februari 2013

Blommig pyjamasbralla

Dottern min fick för sig att vakna kl4 i morse vilket inte alls var så vansinnigt uppskattat faktiskt. I blommiga pyjamasbyxor sprang jag runt här hemma ända till eftermiddagen men fick till slut av dom till förmån för träningskläder. Blev alltså en tur till gymmet efter att ha sovit en bra stund med Alva. Inte den mest effektiva lördagen, minst sagt, men det kan vara kvitt samma för det behövs "pyjamasbralle-dagar" också!


Nu ska jag kolla in Twiligth- New Moon tänkte jag och somna gott efter en bra fjärde delfinal i Mello. Är sur som fasen bara över att de tar med tre så himla bra låtar och artister i samma delfinal! Robin, RöjarRalph och Ulrik förtjänade alla tre en direkt finalplats så jag tycker det var dåligt att nu Robin (som i vilken annan delfinal som helst lätt hade nått final) bara kom till andra chansen! Jaja, inget att göra nåt åt. RöjarRalph lär vinna hela rasket om inte fjortisarna röstar som galningar på flickfavoriten Ulrik. Missförstå mig inte, jag gillar  Ulrik, men tycker inte han borde vinna allt kanske. En andra eller tredje plats borde det bli för honom!

Imorgon väntar födelsedagskalas för svägerskan Jenny och det ser vi fram emot! Hoppas ni har en finfin lördag.

Kram och godafton på er!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ