25 februari 2013

Armband är min nya grej

Jag har på sista tiden insett att armband är min grej! Halsband använder jag gärna också då och då men armband vill jag ha för jämnan (förutom när jag jobbar då) och gärna några godbitar får det finnas att välja mellan. En del finfina har jag redan men det finns alltid plats för fler! Mitt senaste tillskott är detta underbara armband med hjärtan som jag köpt av underbara Lycka by Lisen. Louise, som kallas Lisen, gör vackra smycken, berlocker mm och även supersöta tavlor och kort till dop mm. Kika gärna in hos henne och man kan alltid kontakta henne om man har särskilda önskemål. Hon är en pärla!


 ღ




2 kommentarer :

  1. Nu är tävlingen jag hade i samarbete med GLITTERBOXEN.SE jag hade, avslutad.
    Gå in och kolla om just du är den lyckliga vinnaren! :)

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ