14 februari 2013

App-tips!

Fick ett tips igår om en alldeles underbar app som jag har knappt har kunnat slita mig ifrån och gärna vill dela med mig av så här på Alla Hjärtans Dag! CocoPPA heter den och där hittar du tusentals fina ikoner och bakgrundsbilder till din iphone (vet ärligt talat inte om den finns för android också) och det riktigt svårt att välja mellan allt man hittar. Du ersätter alltså inte dina andra standardikoner, de får du gömma undan, men dessa fungerar som så att du lägger en länk till varje ikon dit du vill hamna när du trycker på den. Väldigt enkelt är det också! Ett stort plus är att du kan göra egna ikoner också t ex i form av ett foto. Du ser på bilden hur min skärm numera ser ut efter att ha "bytt ut" massor av trista ikoner, lagt till en mysig bakgrund och gjort två egna ikoner som jag med bara ett klick gör att jag ringer upp mannen i mitt liv eller kan sms:a honom. Det gör mobilen sååå mycket roligare och personligare! Kan verkligen rekommendera att ni går in och kikar. CocoPPa var det alltså. ❤




3 kommentarer :

  1. Jag har tänkt kika på den länge men det har aldrig blivit av men nu ikväll på jobbet ska jag banne mig ta tag i det :-) Tack för påminnelsen/tipset och tack sötnos för krya på dig kommentaren,kram!

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Har också den.. jättekul att sitta och pilla med!

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ