9 februari 2013

Alla Hjärtans-Box

Nästa GlossyBox kommer alltså ha en unik design och det är välkommet säger jag! Blir lätt lite småtrist med samma färg och utseende på nästan varje box. Blir spännande! Ännu vet jag inte temat för februari-boxen men så fort jag vet så får ni info om det. Ett tips på uppskattad Alla Hjärtans Dag-present är såklart en GlossyBox-prenumeration! Skulle det vara intressant kan du klicka dig in här och läsa mer om hur det fungerar.

'


Fick nyss min box men längtar redan till nästa!


2 kommentarer :

  1. Alltid roligt med lite överraskningar på posten, istället för alla räkningar haha! Prenumererar förtillfället inte på Glossy Box, men har funderat på det länge, är det värt pengarna? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är verkligen helnöjd och tycker det är värt varenda krona! Man får såklart inte gå in med inställningen att få allt man vill/behöver men jag har använta och gillat nästan allt jag fått. Annars har mina nära och kära fått de produkterna som inte passat mig. Värt att prova helt klart!

      Kram

      Radera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ