8 februari 2013

Klickat hem

Titta vilka snyggingar jag har klickat hem! Förhoppningsvis kommer beställningen idag och hoppas allt passar bra. Jag shoppar sällan på Gina Tricot numera p g a att jag många gånger tyckt det varit alldeles för ungdomlig stil (ja jag är ju trots allt 30+:are numera)  men nu tyckte jag att det faktiskt kommit in en hel del fint.





Jag har upptäckt att sedan jag blev mamma är det nätshopping som gäller för det mesta. Den gamla hederliga shoppingturen hinns numera ytterst sällan med. Känns det igen av fler mammor därute tro??


7 kommentarer :

  1. Riktigt snyggt! Grått och vitt,alltid en klassisker med stil.

    anette carlsson

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det så! Jag älskar grått, vitt och svart helt enkelt. :)

      Radera
  2. Gillar särskilt 82:an-tröjan men letade hos Gina Tricot och hittar den inte. Är en 82:a och det skulle ju vara kul med den tröjan. Skulle du kunna hjälpa mig att hitta fram...? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr är tröjan slutsåld i webshopen men såg den i butik häromveckan så har du tur finns den kvar i en butik nära dig. Hoppas på det!

      Radera
  3. Jag håller verkligen med, klickar man hem kläder så kan man ju prova i lugn och ro hemma och skicka tillbaka det i värsta fall om det inte passar:)

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ