1 november 2012

My lovely Geisha-Glossybox

Månadens Glossybox var en riktig höjdare (som det oftast är)! Temat är Geisha och nu förstår jag den kampanjen jag såg på Maxi för ett tag sedan då man fick en Glossybox om man köpte fyra Geisha-choklad. =) I boxen fanns det till min förtjusning en extra produkt i form av ett Geishachoklad (mörk choklad) och alla produkter verkar kanon! Allting är nytt för mig och väldigt spännande ska det bli att prova allt, som vanligt. Jag älskar Glossybox mer och mer för varje box tycker jag!


En snabb genomgång av produkterna (recension kommer som vanligt senare):

Love&Toast showergel
Bareminerals mascara
Nails inc. nagellack
Brilliant Smile munskölj
Beatybird lyxig tvål

Lovely lovely lovely!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ