10 november 2012

Lördag igen!

Goddagens! Tänk att det är helg igen! Igår var jag helt slut efter denna arbetsveckan. Jag har varit så väldigt trött på kvällarna, sådär galet "kan inte hålla ögonen öppna"-trött och igår var inget undantag. Dessutom har det varit himla mycket att göra på jobbet med många tunga lyft/förflyttningar som gjort min rygg lite ledsen. Så igår somnade jag oförskämt tidigt men tur var nog det för Alva har sovit riktigt uselt inatt. Mest varit ledsen hela natten faktiskt. Det är nog förkylning på gång med täppt näsa som stör sömnen. Jesper var som ett barn på julafton imorse då han idag skulle börja lägga klinkers i källaren! Snart är vi liksom klara! Han har ju jobbat stenhårt och förtjänar lite vila sen när detta är gjort. Tvättstugan väntar vi nog med längre än vi sa från början både för att Jesper ska få ta det lite lugnt ett tag och för att vi inte bara vill lägga alla våra pengar på renovering hela tiden. Är ju snart jul och vi behöver dessutom köpa en del till oss själva framöver. Det är inte roligt att bara spara till renoveringen hela tiden!

 Nu ska Alva vila och sen ska jag locka upp sambon ur källaren med hjälp av dessa lockande kakor! Kanske får han också en puss :)




Trevlig helg fina ni!

 Kram

1 kommentar :

  1. Jag tror på lockbetet! Kakor och en puss, det finns inte en chans att han kan motstå det :)

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ