18 november 2012

Jag & sis

Festen igår var mycket trevlig såklart men vi var lite avslagna, både sambon och jag, p g a förkylningen. Men det var himla mysigt att komma iväg lite och bra musik, en hockeymatch, god smörgås & dessert bjöds vi på! Här är en bild på mig och min snygga tvillingsyster från igår :)


 
 
Det kändes helskumt att inte ha Alva hemma under natten och vi sov långt ut på kanterna av sängen i ren vana av att ha en sprattlande dotter mellan oss. Döm vår förvåning när Jesper läste sms:et från svärmor i morse där hon berättade att Alva Ellen hade sovit hela natten hos dom! Hrm, det får hon gärna göra här hemma också! =D Allt hade gått jättebra i alla fall och farbror Daniel och faster Jenny hade kommit över en stund och busat med Alva också. De två kattungarna som numera bor hos farmorn och Kjelle blev väl uppvaktade av dottern såklart, hon älskar katter väldigt mycket om man säger så! Alva blev så otroligt glad när vi kom för att hämta henne och tur var väl det annars hade jag nog bölat. Blev såklart nästan helt gråtfärdig av att träffa henne igen efter så många timmar.
 
En mycket god söndagslunch blev vi bjudna på hos svärmor och Kjelle sen bar det av hemåt igen med en glad och lycklig men trött Alvis.
 
 
Hoppas ni haft en bra helg därute!
 
Kram kram

2 kommentarer :

  1. Fina ni är! Ha en härlig vecka och hoppas du blir frisk snart. Själv dras jag med halsfluss... blä. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Usch då det är ingen höjdare med halsfluss. Krya på dig fort!

      Radera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ